Miten kuluttajat suhtautuvat tekstiilien liiketoimintamalleihin?

Kuluttajien käyttäytymisen, tarpeiden ja preferenssien ymmärtäminen on keskeistä kiertotalouden toimivuudelle. Ilman kuluttajien osallistumista ja sitoutumista kiertotalousmekanismit eivät toimi tehokkaasti, eikä liiketoiminnasta tule kannattavaa.
Esityksen jälkeen tiedät
- Mitä suomalaiset kuluttajat ajattelevat yleisesti poistotekstiilien kierrätyksestä?
- Mihin tekstiilien kiertotalouden liiketoimintamalleihin ja tuotteisiin kuluttajat suhtautuvat positiivisesti?
- Mitkä asiat kuluttajia mietityttävät kiertotaloustuotteissa?
Alustuksen pitäjä
Kaisa Vehmas
kuluttajatutkimuksen erikoistutkija, VTT
+358 40 012 7116
Voit katsoa esityksen diat myös täältä.
Esitys pidettiin 17.6.2020. Videon pituus on 29:45 min.