Vaikuttaminen ja vastuullisuudesta viestiminen sosiaalisessa mediassa

Viestintä sosiaalisessa mediassa on syytä ottaa haltuun, jos haluaa saada viestinsä tehokkaasti kuuluviin kohdeyleisölleen ja leviämään ihmisten keskuudessa. Sosiaalinen media tarjoaa hyvät välineet, mutta sitä pitää osata hyödyntää oikein. Kaikki lähtee liikkeelle asiakasymmärryksestä.
Esityksen jälkeen tiedät
- Miksi asiakasymmärrys on tärkeää. Mitä työkaluja sen hankkimiseen on?
- Esimerkkejä hyvin levinneistä kampanjoista. Mikä niissä on toiminut?
- Käytännön vinkkejä ja työkaluja sosiaalisen median viestinnän suunnitteluun.
Alustuksen pitäjä
Hanna Lusila on ekologisen ja kestävän designin kauppapaikka Weecos.comin toimitusjohtaja ja toinen perustaja. Hän on vastuullisen kuluttamisen ja alustatalouden pioneeri, joka uskoo yhteisöllisyyden voimaan.
Hanna Lusila
Weecos
hanna.lusila@weecos.com
p. 050 4820 855
Voit katsoa esityksen diat myös täältä.
Esitys pidettiin 26.11. Videon pituus on 38 min.
Kuvituskuva: Scott Webb/Unsplash